torsdag 21. oktober 2010

Offisielt vinter, snøen er falt! + Nytt halsbånd, love it!

Idag våknet vi til snø! Jeg likte det ikke, men så tenkte jeg på hvor glad Keela kom til å bli, og da ble det greit allikevell. Jeg sov hos Steinar, og kom meg på skolen. Da jeg kom hjem hadde jeg en times tid fri og bestemte meg for å være ute med Keela. Jeg sjekket postkassen som vanlig, og der lå det en pakke til meg. Det var bestillingen min fra Kifani, et halsbånd og et håndkle/matte til å ha matskåler på. Jeg ble kjempefornød å anbefaler virkelig halsbånd fra dem! Er Kifani Kennel som lager dem, og du velger mønster, skrift, detaljer, tykkelse og egentlig alt selv. Mange på hundesonen har også fra her, og de er mer erfarne, er bra halsbånd! Jeg skal legge ved bilder :)
Da Keela kom ut, gikk hun rolig ned trapen og hev seg på rygg for å rulle å kneke med snøen! Hun holdt sikkert på i ti minutter før hun stoppet og reiste seg for å bare stå å nyte snøen som dalte ned. Hun fant også en ball som vi lekte med før vi fortsatte treningen fra igår. Hun er blitt flinkere, og jeg kan legge matten 2m fra meg.
Skal trene litt til senere :)

Bilder fra dagen!

DSC_0001 DSC_0002 DSC_0005 DSC_0008 DSC_0074 DSC_0079 DSC_0081

Syns Keela ble kjempevakker med halsbåndet sitt :)

 DSC_0093 DSC_0094 DSC_0101 DSC_0102 DSC_0118

Hun har en litt rar stil på å fange ting iblandt^^

 DSC_0123

Ballen som ikke har vært gøy gjennom løpetiden, ble idag helt fantastisk kjekk :P

 DSC_0125 DSC_0141

Matten til å ha matskåler på, er plass til både matskål til katt og hund + vannskål, kjempegrei ;) DSC_0143 DSC_0144

7 kommentarer:

Malin sa...

Sykt fint halsbånd! Tror Nicki også må få et slikt et. Sendte du dem bare en mail?

. sa...

Jeg har sååå hermet etter deg jeg :P
Synes det var helt fantastisk fint!!
Kjøpte i turkis, men likte hjerte og stjernene. Spurte om hjertene kunne være rosa da :P Men for noen utrolig fine halsbånd! Var fine de med flis, men tenkte at pelsen er varm nok for lapphunden :P

Caroline sa...

Malin: Ja du sender bare mail med dine ønsker, og er noe uklart så spør hun :)

Tora & Lexi: Hehe, ja det var jo det ;) Ja jeg og likte dem med fleece, men de har nok pels fra før + snø å fleece på en rullande hund ser eg for meg blir stress å vått.

. sa...

Jeg fikk raskt svar i dag tidlig, med bilde av hvordan det ville se ut.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs028.snc4/33782_10150302142355637_807430636_15299839_4631646_n.jpg

Hvor lang tid tok det før den kom i posten?

Caroline sa...

Tora og Lexi: Det tok vel ca en ukes tid om ikke mindre ;) Linken funker ikke, er nok pga den er på mailen din, legg ut bilde når du får det ;D

Dino og Mons. sa...

Så herlig med snø og fint hundeutstyr.Jada på torsdagen fikk vi også forsmak på snø her i Son,Vestby.Dino så glad,men Mons liker ikke denne kulda.God helg fra Son.
Dino,Mons og fam...

Lappelykke sa...

Så pen med nytt halsbånd! Veldig fint, syns de halsbåndene er så lekre, men beundrer de heller på andre hunder. Frost bruker lite halsbånd og det er mye pels som dekker halsbånd.

Men underlaget til matskåler var ikke dumt, det hadde jo vært litt koselig:)

Fint var det iallefall!