søndag 10. oktober 2010

Fisketur til slettedalen

På fredag var vi en tur til Haugesund og da kjøpte jeg en line på 5m til Keela og Steinar kjøpte noen leker, to store tennisballer med lyd i og en kong wubba med lyd i. Begge hundene ble helt ville. Felix er blitt større og kjappere enn Keela, og hun lar han ta lekene fra henne uten at hun gidder å gjøre motstand.

Idag kjørte vi opp til slettedalen, en plass oppe på fjellet, som tok 30 - 40 min å kjøre til. Da vi kom frem slapp vi hundene med en gang og gikk ned til vannet, de sprang rundt og koste seg mens vi fisket. Jeg prøvde å og legge opp et spor til Keela, gikk rett frem me en liten knekk i slutten. Lot det ligge i 15 min siden jeg ikke er helt sikker på hvordan det gjørs og siden Keela aldri har gått. Da jeg hentet henne tok jeg på 5m linen jeg kjøpte og det tok litt tid før hun reagerte. Hun snuste først så gikk hun bare, hun datt ut av sporet en gang, men er litt usikker på om hun brukte nesen eller hva hun gjorde. Men jeg får lese litt til og prøve igjen. Vi ble der i ca 3 timer, og storkoste oss! Imorgen stikker vi opp igjen men tar da med lillebroren min :)

Fint i Slettedalen!

IMG_0519 IMG_0524IMG_0521 IMG_0522  IMG_0525

Yey fisk, og denne jenten er ikke redd for å ta i litt fisk ;)

IMG_0530 IMG_0534

 

Søte Felix :)IMG_0532  IMG_0538 IMG_0545 IMG_0547 IMG_0567IMG_0551 IMG_0562 IMG_0564 IMG_0585 IMG_0575 IMG_0578  IMG_0587

3 kommentarer:

Dixie sa...

Det så ut som en fin plass å gå tur og spor! :) Lykke til videre med sportreningen, så gleder jeg meg til å høre mer om hvordan det går etter hvert! :D

Malin sa...

For en koselig tur :) Spor blir man bare mer og mer gira på når man begynner å få det til så bare stå på :D

Caroline sa...

Dixie: Takk for det, skal få med meg en veninne som kan det litt bedre, så håper jeg det går bedre ;)
Malin: Ja håper det, virker kjempekjekt å trene på den måten :)