mandag 4. oktober 2010

A moment without rain!

Idag har det høljet ned hele dagen, og det er kjedelig! Blir sittende inne hele dagen å bare daffe, noe som resulterer i masse data og tv. Keela har som sagt løpetid og går rundt og ser rett å slett ynkelig ut, som om hun aldri har fått kos eller varme, må nesten le av henne. Men hun liker å trene da, da logrer hun med halen og gir en liten innsats. Ellers sover hun og maser om å få gå ut hvert tiende minutt.
Men den lille halvtimen det var opphold fikk Keela og Felix ut å boltre seg, og det, det var kjekt! De sprang rundt, og Steinar lekte med dem på sin voldsomme måte. Vel, han leker med Felix litt mer brutalt enn hva jeg gjør med Keela, så Keela springer etter Felix å Felix etter Steinar. Såg en smule komiskt ut.

Imorgen ser jeg frem til en tur samme hvilket vær. Skal trene mer targeting også, men tar det inne i begynnelsen. Har begynt med targeting på matte, vet ikke om jeg gjør rett metode, men hun gjør hvertfall det jeg vil. Og regner med det er poenget^^

Ellers idag har jeg laget en hjemmeside til Keela. Tenkte det var greit, så det går ann å ha kontroll på spesielle ting.På bloggen nevner du en ting som forsvinner dagen etter fordi et nytt innlegg kommer. Ikke at jeg har så veldig mye å skrive der, men en dag håper jeg å få startet skikkelig med utstilling. Og ha kontroll på trening kansje. Ser det ann ;) Adressen er: http://finsklapphundkeela.webs.com/ Ta turen innom å si hva du syns da vel :) Da blir jeg glad :)
Er det noe jeg mangler så gi en beskjed i gjesteboken.

Litt bilder fra hageleken uten regn er det selvfølgelig :)

DSC_0036 DSC_0043 DSC_0053 DSC_0060 DSC_0061 DSC_0067

Steinar leker med dem, syns det ble et blinkskudd^^

DSC_0073 - Kopi DSC_0074 DSC_0081

Så legger jeg ut filmen jeg la ut på søndag siden den ikke funket :)

6 kommentarer:

T :-) sa...

Mange flotte bilder :-)

Jeg er enig med deg i at det er greit å ha ei hjemmeside der det er litt "mer orden". Men jeg har nesten glemt at hjemmesider finnes... Det blir bare til at jeg ser etter hva som står på bloggene. Må skjerpe meg der.

Torill-e sa...

Hei
Takk for hyggelig hilsen på min blogg :)
Artig at hunden din heter Keela - jeg heter Kira, men minsten i familien på 1/2 år, kan ikke si R så derfor blir det ofte sagt Kila her i huset :)

Koselig med alle de flotte bloggene som fins med lapphunder. Takk for at vi fikk besøke din

Caroline sa...

T: Takk for det, litt vansklig å ta bilder i mørket men :)

Kira og familien: Hehe, kan tenke meg at det blir Keela fort ja^^ Ja jeg også syns det er koselig med lapphundblogger ;) Viktig at vi lappisser holder sammen^^

Malin sa...

Morsomt at du legger ut film, interessant å se hvordan hun løser oppgaven :) Blir spennende å følge dere videre, Keela er jo en flott jente :)

Caroline sa...

Kjekt at du likte filmen Malin, vil nok komme fler ;)

Fam Michelsen sa...

Hei,hei.
Så koselig å se så glade hunder i lek.Ja i går var han Dino og Matmor på sosialiseringskurs igjen.Koselig med alle dem pene hundene.
Fam Michelsen(Dino-Mons hilser).