fredag 17. september 2010

Pøsregn..

Disse dagene har det høljet ned, vikelig et trist vær.. Onsdag var jeg og Keela på fellestreningen igjen. Gro og Birka var der ikke denne gangen, men vi fikk god hjelp av en dame ved navn Jorunn. Jeg og Keela trente først targeting litt vekk fra de andre hundene, i begynnelsen var det litt vanskelig å konsentrere seg for Keela for det var mange hunder der idag, men etter hvert tok hun det kjapt. Etter det gikk vi tur med Jorunn og hennes kastrerte hann, og det var ikke problematiskt i det hele tatt. Da vi kom tilbake så trente vi sånn at jeg stod litt unna de andre hundene, jeg klikket og Keela skulle se på meg. Hun var først veldig intressert i de andre, men med littegrann større avstand så tok hun det bra. Der avsluttet vi og vi trener hjemme. Idag har jeg kunnet ta hånden opp og langt til sidene, og bytte på hendene. Så hun er kjempeflink. Nå er det på tide å ta dette ute med litt forstyrrelser :)

Ingen kommentarer: