fredag 3. september 2010

Dagstur på hytta

Idag begynte jeg og Keela med klikkertreningen, er bare i fase en så hun venner seg bare til at klikket betyr godbit, og dette skal vi fortsette med de neste dagene. Etterpå lekte vi med de nye lekene jeg kjøpte igår når jeg var en tur til haugesund. En frisbee i tau å en kastesak med tau å ball i enden. Begge falt i smak :)

Så når Steinar kom hjem fra jobb så tok vi turen på hytten. Meg, han, Keela og lillebroren min Hans Nicolai. Vi kom frem i 20.00 tiden, og gikk rett ned til båten og ut på sjøen. Keela fikk være med i båten, og satt i bauen med meg. Jeg var den eneste som fikk fisk, og den  var bare en hysing-unge..så det var ikke velykket, men koslig var det fordeom da. Da det begynte å skomre, så kjørte vi til land igjen. Så ble det grilling av pølser før vi freste hjem igjen. Nå blir det sofasliting og filmtitting resten av kvelden.

Bilder hører med :)

DSC_0006 DSC_0024 DSC_0040

DSC_0001 DSC_0002 DSC_0010 DSC_0029DSC_0019  DSC_0034

og så to stilige bilder jeg fikk til da^^ DSC_0093 DSC_0101

3 kommentarer:

T :-) sa...

Flotte bilder og de to siste var stilige, helt enig :-)

Elses og Goyas blogg sa...

Så herlige bilder. Veldig rart å se en med så like farger som Goya og allikevel så ser de så ulike ut.

Caroline sa...

T: Takker :)

Else: Mhm, veldig rart, å litt kjekt :)