tirsdag 21. oktober 2008

Sauda Vann

Idag gikk jeg, Keela og Simen Felix på tur til Sauda Vann. Idag var Keela kjempeflink på innkallinger! Idag også regnet det! Vi er litt lei av alt regnet nå..Keela er heller ikke spesiellt glad i det. Hun står bare å myser å ser på meg med et blikk som sier - skal vi virkelig gå tur i dette været??
Menmen, turen tok halvannen time. Vi trente på innkalling på veg opp og ned. Og der oppe så trente vi på sitt bedre. Da vi kom hjem fikk keela mat og var i hagen litt. Så har hun slappet av med resten av familien :)
Bilder:




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hu e så fiin blitt :D Men hu hadde jammen meg ikke fått komt inn i mitt hus i den tillstanden:P Klissvåt og hundelukt sikkert *ler* hihi.
ser dåkken kanskje i helgå på skeivane viss erik vil passa bror din ;D

Anonym sa...

Så nydelig Keela er Caroline! Helt herlig! Har hun fått noen tegn på løpetid enda?

Jeg skjønner godt at dere er lei regnvær! Det blir mye med mange dager i strekk! Milli bryr seg ikke noe særlig om det (dessverre, ingen unnskyldning for å slippe tur;o)

Nå har vi lagret hjemmesiden deres under "favoritter", så vi kommer til å følge med;o)

Hilsen Gry og Milli