søndag 19. oktober 2008

Møtt Vanilla

Idag har Keela først vært med pappa på besøk til mormor og beste. De er jo bare så misunnelig på oss som har en så fantastisk hund! Så utpå kvelden, 7 tiden ca, så gikk vi opp på egnehjem og traff Carina med King Charles Cocker Spanielen sin Vanilla. Den er bare 3-4 mnd. Den var utrolig redd og usikker! Den var livredd Keela som ikke skjønte hvorfor. Hun gikk jo bare fint ved siden av meg. Syns helt synd på Vanilla jeg. Håper det bedrer seg! Keela oppførte seg fantastisk da! Hun maste ikke på å få hilse eller gjorde noe, hun gikk fint og lurte på hele greia. Hun bjeffet ikke tilbake engang når Vanilla tok av. Så gikk vi hjem igjen. Jeg og Keela brukte ca 2 timer på denne turen. Så hun var strålende fornøyd og litt sliten da vi kom hjem. Hun la seg til å slappe av og jeg stakk til en veninne. Da jeg kom hjem koste vi litt og tok litt fler bilder^^ Så fikk jeg pappa til å ta av oss^^
Bilder:














2 kommentarer: