onsdag 15. oktober 2008

Lillebekkstur











Idag hadde jeg store forventninger om at vi skulle på fellestreningen, men nei. Jeg måtte på jobb.. Så da tok jeg heller med meg snuppa i lillebekk på en times tur. Vi øvde på å gå fint i bånd. Da vi var komt et stykke slapp jeg henne. (hysjhysj^^)
Hun ble jo overlykkelig og sprang rundt og rundt, uti vannet og opp igjen.. Hun er blitt litt overlegen når jeg roper, så der må det en sjerpings til. Men vi fikk vertfall luftet oss litt og lekt litt :) Så imårå så vil jeg ta henne med meg på en langtur, og forhåpentligvis er IV og Tia med :)
Noen bilder:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjempe flott Keela har blitt, nydelig buske hale og ser ut til å få sin far's pels kvalitet! :)Veldig lik Diezel, selv om hun kanskje blir litt mørkere. Skal bli spennende å se henne vidre fremmover. Siv

Caroline sa...

Ja, hun er nydelig :)
Hun blir nok litt mørkere ja^^ Tror hun er mer svart med tegn enn grå med tegn. Hehe, skal oppdatere oftere nå :)
- Caroline

Anonym sa...

We can see you love animals.
Congratulations for your blog.
Regards from Spain
Jata
cabaloria.blogspot.com