onsdag 22. oktober 2008

8 mnd! <3











Idag er Keela og resten av kullsøsknene 8 mnd! Gratulerer til dem alle<3
Sykt å tenke på at jeg har hatt henne et halvt år nå! Føler det som om det var igår jeg tok den alnge kjøreturen ned til Kragerø for å hente den lille pelsdotten som ikke er så liten lenger!
Idag så lekte vi i hagen da jeg kom hjem fra skolen. Så plutselig tar hun opp noe svart langt no me no rosa på. Å så ser jeg det, et vingespenne! Altså vinge medskjelett over til den andre vingen.. Og grøss å gru hvor ekkelt det var! Ble temmelig kvalmen da ja! (regner med at katten drepte den, og keela spiste den.. -.-) Og jeg sier Nei! og ber henne spytte ut. Å da går hun langt vekk fra meg og setter seg ned og ser på meg. Og der ble hun sittende i hvertfall 5 minutter. Så etter et kvarters tid lekte vi videre. Så var det hvilepause. Klokken 6 møtte vi opp på fellestreningen. Der var det 2 staffer, 1 golden retriever, 1 blanding, 1 puddel, 1 samojed, 1 liten sak + en liten sak til^^ Keela er jo ikke vandt med så mange hunder, så hun var veldig opptatt med å følge med på de andre. Så vi trente kontakt aller først. Etterpå trente vi utgangsstilling. Det gikk bra i begynnelsen, men så ble hun så utolmodig og ville til de andre. Så øvde vi på å gå med andre hunder. Keela ble stresset av det og bet i båndet. Men det ble bedre etter hvert. Vi hadde en øvelse til på akkuratt det. Så det var en god trening og Keela er veldig fornøyd selv virker det som :)
Resten av kvelden går til å slappe av! Eller hun skal slappe av, jeg skal gjøre skolearbeid.. :P
Bilder:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med dagen Keela!! Vi er omtrent akkurat like gamle vi! Jeg ble 8 mnd. 13 oktober.
klem fra Luna

Anonym sa...

Grattis fra Tia til Keela <3 Det var veldig kjekt på kurset i går iallfall, spesielt med Arnhild. Skal du på utstillingen på Stord, foressten? Vi skal, men vi skal overnatte hos venner, så vi reiser sikkert på fredagen.

Klem fra oss :)

Anonym sa...

Gratulerer med gårsdagen Keela! Det hørtes ut som om du koste deg masse. Så fint!

Hilsen Milli

Caroline sa...

Takk takk alle sammen! :)
Ivs: Ja, det var kjempegøy! Keela har veldig godt av det :) Jeg vet ikke enda, må få noen til å kjøre^^ Og om jeg jobber^^