torsdag 14. oktober 2010

Spor

Idag gikk vi spor! Kom endelig til poenget^^ Vi kjørte til Lyngmyr igjen, men idag passet Steinar Keela mens jeg la ut sporet. Siden Keela ikke har vært med på dette så mye, så ventet jeg ikke før vi gikk det. Jeg gikk ned, hentet Keela og vidte henne hvor det begynte. Hun fikk 3 spor! 1. sporet så snuste hun bare litt på bakken først å sprang rett til der godbitene lå. Da ble jeg veldig sjokkert, siden hun ikke snuste så mye på bakken og likevell gikk rett! Dette gikk opp en skrent, til venstre og videre opp. Enten var det flaks ellers er hun god tenkte jeg. 2, sporet så datt hun utav det en gang, men kom fort tilbake og sprang rett til sporet sluttet igjen. Det værste er at hun ikke spiser godbitene, hun bare stopper^^ Jeg gikk først opp en skrent, så til venstre, så opp igjen å så til høyre. Jeg syns fremdeles hun er flink! 3. sporet gikk hun også veldig lett! Så jeg er en stolt eiger idag, og gleder meg til å gå flere ganger! Neste gang skal jeg vente en 20 min før vi går sporet. Jeg rett å slett undervurderte bikkja mi idag :)

Dette er terrenget vi gikk i

DSC_0307

Meg & Keela på veg ned fra sporet

DSC_0292

Fremme ved sporet :) (zomt godt inn)^^

 DSC_0302

3 kommentarer:

Nøve sa...

Så bra!!! Det er utrolig hva de kan lukte seg fram til :o)
Pass på at du går tilbake i en bue, når du har lagt sporet. Ett anna tips jeg fikk, var å bruke en spesiell sele eller line som brukes BARE til spor. Da skjønner de hva de skal med en gang. Dette er moro!

Dino og Mons. sa...

Morro å se glade kamerater på tur.Ja gøy å øve og trene litt.Tenk så fint når man får til det man trener på.Flinke dere.Stå på.Kaldt og sol i Son i dag. -2,5 grader.Vinteren er på vei nå.God helg.Cecilie og alle sammen.

Caroline sa...

Nøve: Mottar tips med takk :) Vet man skal gå tilbake i en bue, men terrenge ville ikke at det skulle gå^^ Ja skal kjøpe det når jeg får råd! :) Kjempemoro!

Dino & Mons: Deiligt å komme seg ut :) Ja nesten litt for kaldt for min smak ;P God helg til dere også!