mandag 25. oktober 2010

Flytting, høst/vinter bilder og månen

I helgen har jeg og Steinar så å si flyttet ilag. Han flyttet til nabohuset, faktisk, men leiligheten er 4 ganger større enn den før og jeg føler at det faktisk er plass til både meg og Keela her. I den gamle likte jeg meg ikke, for det var liksom ikke plass til 2 personer der. Så vi har styrt på med å flytte denne helgen! Har litt igjen enda, men ting fyker ikke av heldigvis. På lørdagen hadde vi en liten mini-innflyttningsfest, siden mange av mine veninner som har flyttet var i bygden denne helgen. Det var kjempekosligt! Keela har fått en banan eske med håndkle nedi, og der lå hun hele kvelden! Kom ikke ut for å hilse på de andre engang, noe hun alltid gjør. Ikke var folk fulle hell når de kom. Med det var like greit, siden hun ene jenten er livredde hunder. Men til og med hun turte å gå bort til Keela og klappe henne. Det er litt kjekt :) Var en kjempekjekk lørdag å en mindre kjekk søndag :P

Idag derimot har jeg og Keela gått tur til båthavnen, som tok en liten time. Var iskaldt, så vi gikk fort! Trærne i båthavnen var fulle av gule blader og de på bakken var alle høstens farger, var veldig vakkert faktisk :) Da vi kom hjem så såg jeg at månen var ganske fin, og jeg ville prøve å ta bilde av den. Blei sånn ok :)

Så har vi lekt litt også da, bilder er tatt :)

DSC_0001 DSC_0003 DSC_0007 DSC_0018 DSC_0020 DSC_0027 DSC_0029 DSC_0031 DSC_0033 DSC_0054DSC_0040  DSC_0057 DSC_0061 DSC_0062 DSC_0067

Vakre trær :)

DSC_0001 DSC_0002 DSC_0008 (2)  DSC_0010 DSC_0010 (2) Slik så bakken ut under trærne :)DSC_0012 DSC_0015 (2) DSC_0016 (2) DSC_0016 DSC_0022 (2) DSC_0026

5 kommentarer:

Malin sa...

Flytting er et pes, men så godt når det endelig er over :) Veldig fine høstbilder. Hvor i landet er det du befinner deg?

Caroline sa...

Off, ja, ble rimelig gåen :) Jeg holder til i Sauda, en liten bygd 2t fra Haugesund :)

Nøve sa...

Så mye snø dere har!!!
Flytting er spennende :o) Lykke til!

. sa...

Lexi sitter her å sikler etter snøen deres.. Heldig dere er!
Kos deg med flytting og innredning :)

Dixie sa...

Ooi, så mye snø dere har fått, da! Her snødde det bittelitt en dag, men det varte bare i noen minutter før det skiftet til sludd og så regn, så regn, så det forsvant igjen omtrent med en gang... :)
Lykke til med flytting! Keela er så søt! Ser ut som hun koser seg veldig i snøen! :D