tirsdag 24. august 2010

Regnværsdag

Idag har det pissregnet hele dagen. Sov litt lenge, så vi fikk bare sleppt Keela ut litt før Steinar følgte meg ned til skolen og gikk hjem til seg. Der hadde Felix komt seg inn på kjøkkenet og kost seg der. Han holder seg i gangen, men idag kom Steinar opp med Felix å buret, så da kan han få være her han også. Vi tok turen til Svandalsfossen idag, Felix krøp ned trappene og var ganske morsom å se på. Vi slapp dem løse og de koste seg i vannkanten og med alle pinnene. Etter en times tid fant vi vegen hjem igjen, og hadde to klissvåte og fornøyde bikkjer i bilen. Da vi kom hjem havnet Felix i buret for han eiger ikke ro i sjelen, og Keela la seg ned i stuen. Resten av kvelden blir det bare avslapning, og en liten luftetur senere.

Hærlige Keela det.

DSC_0060

2 sek med rolige hunder, og jeg klarte få et bilde! De er nydelige ilag ;) DSC_0077

Helt til du ser slike bilder!

 DSC_0089

Og slik fortsetter sjauen..

 DSC_0090

Så på tur, hvor Felix kryper sakte men sikkert nedover..

DSC_0102

:) DSC_0108

^^ DSC_0113

PinnekrigDSC_0152

Søteste hundene!

 DSC_0153

Vakker og Rå!

 DSC_0159 DSC_0166 DSC_0170 DSC_0182 DSC_0196 DSC_0223

2 kommentarer:

Nina og Bonnie sa...

Tusen takk for den koselige kommentaren på bloggen min. Jeg synes jo selvfølgelig Charlie er verdens vakreste. :)

Du er kjempeflink til å ta bilder du også. Ser du koser deg med to hunder i huset. Ønsker meg en lappe til når Charlie er blitt "voksen".

Caroline sa...

Hehe ja vi alle syns våre er verdens vakreste ;) Takk for det, joda storkoser meg! Jeg skal også ha en til lappe senere, når jeg er slått meg mer til ro :)