søndag 29. august 2010

Lek i hagen, bilder fra hyttetur & liten photoshoot på slutten

Idag har vi bare vært i hagen og kost oss. Felix skal ikke gå så lange turer, for når den rasen er valper skal de være mye i ro og bygge muskler. (Jeg ser ikke logikken i det, men slik er det visst^^) Så vi var i hagen halvannen time, Steinar på trampolinen, og jeg i andre enden av hagen. Vi kastet ball, Steinar kastet mot meg, og jeg prøvde ta “hund i fart” bilder. Så sprang de litt rundt med ballen og koste seg. Felix har låge mye i buret og slappt av, mens vi tok med Keela på tur til byn for å levere en film. Da vi var på veg hjem igjen, stakk vi en tur bortom Steinar slik at han fikk hente seg noen klær, og da møtte jeg og Keela moren min, typen og bikkja hans. Da fikk jeg også bildene fra siste helgen i Juli, da det var fiskekonkurranse i Vanvik når vi var på hytten. Så legger ut noen av dem.
Keela ligger ute i solen å slapper av nå. (Felix må være i buret siden han ikke klarer å slappe av når han er utav det :P ) Senere skal jeg trene litt med Keela, lære henne “Stå” fremover, for jeg vil melde henne på utstillingen på Stord som er i November. Det er lenge til, men siden jeg har problemer med Keela og andre tisper, så er jeg forhåpentlligvis klar frem til den! Her er litt bildespam fra både hytteturen og dagen idag: ;)

086 087 299 323 342 353 365 370

Og så fra idag!

DSC_0016 DSC_0024 DSC_0040 DSC_0083DSC_0089DSC_0052    DSC_0099 DSC_0116 DSC_0132 DSC_0081DSC_0155 DSC_0164 DSC_0168 DSC_0184 DSC_0196 DSC_0208

7 kommentarer:

Marianne sa...

Utroligt forskjellige hunder du har! Like sjarmerende begge to!!

Caroline sa...

Det er bare Keela som er min, Felix er typen min sin ;)
Men takk!!

Bonzo sa...

Morsom kombinajon av hunder, og gøy å se at de går så godt overens. Mange flotte bilder :)

Caroline sa...

Takk Bonzo. Ja de er herlige ilag, men en snål kombo er det^^ Takk :)

Nøve sa...

Jeg syns du har en veldig treffende tittel; Skjønnheten og udyret... Men det gode kommer jo innenfra, så lykke til med treningen ;o)

Caroline sa...

Nøve: Ja jeg syns også den var passende ;) Men han er ingen udyr, men vimsen å brulten :P
Takk for det!:)

Nøve sa...

Jeg ser at han har gode, snille øyne, bak den lange - litt rare snuta si :o)