mandag 16. august 2010

Oppdatering fra sommer`n :)

Javell, da var det vel på tide med noen oppdateringer igjen! Er så lenge siden sist at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne^^ Men vertfall, jeg og Steinar, som er typen min nå, har vært på en del hytteturer med hundene og tatt en masse turer. Når vi er på hytten så springer de løs og storkoser seg. De går virkelig godt ilag! Og det er deiligt :) Idag var vi inne ved kassfoss elven og badet. Begge hundene er like “redde” for vann, og ingen av dem går uti med mindre vi kaster dem uti. Er kansje slemt gjort, men på en varm sommerdag må det være godt med en liten forfriskning uti vannet^^ Fikk litt dålig samvittighet når jeg så bildene senere, Keela har DET blikket. Men er sent og vil legge meg, så legger ut en del bilder fra i det siste :) Ville bare ta en liten oppdatering å forsikre dere om at vi fremdeles har det bra, egentlig veldig bra ;) Her er bilder, masse bilder :P

DSC_0081

Utsikten fra hyttå DSC_0094

Di e hærlige ;) DSC_0095 DSC_0106 DSC_0108 DSC_0114 DSC_0127 DSC_0133

Hadde med 2 venner av oss også til hytten, her Kenneth å Steinar. DSC_0139 DSC_0166

Keela likte å stikke av med makrellen! Da vi filerte fisken vi fikk, spiste hun rå makrell men ville ikke ha noe fra verken torsk, brosme eller lyr! Merkeligt  DSC_0171 DSC_0243

Bading følger med ;) DSC_0272

Steinar å Keela :) DSC_0287

Felix å Keela di 3 sek di klarte holda seg i ro ilag! DSC_0289

Søte?^^

Og så bilder fra idag!

DSC_0025

Fine Felix! DSC_0031

Oppstillingsbilde:) DSC_0032 DSC_0037

Kosikos! DSC_0041 DSC_0054 DSC_0055 DSC_0060

Syke Keela å muskuløse Felix^^ DSC_0062 DSC_0079

Tid for bading!

 DSC_0081

Får litt dårlig samvittighet når jeg ser dette bildet!

 DSC_0085 DSC_0096

Må nyta stilen!^^ DSC_0109

Steinar å Felix :) DSC_0113

Midt i vannet^^ DSC_0115

Keela speide etter Felix å Steinar^^ DSC_0120

Felix må svømme tilbake^^  DSC_0122 DSC_0130 DSC_0141

Så mer lek når vi kom hjem, tror begge hundene sover godt inatt ;) 

3 kommentarer:

Nøve sa...

Så mange flotte bilder fra ett nydelig sted. Skulle ikke hytta selges?? Det ser jo ut som paradis der. Keela ser ut som en engel, men den kompisen ser litt mer tvilsom ut...men skinnet kan bedra ;o)

Ha det bra!

Caroline sa...

Joda, helt til mamma fikk seg ny type og beholdt hytten. Så nå kan jeg låne den når jeg vil! :) Det ER paradis! Hehe er nok sant, Felix er en liten rakker! Men ingenting vondt i han, å Keela er en engel :)

Nøve sa...

Så bra dere beholdt hytta :o) Ha en fortsatt god sommer!