mandag 4. august 2008

Strandtur^^

Idag jobber jeg ikke før sent! :D Skal jobbe 7-23. Men vertfall, Raju kjørte oss ut til Randaberg og ned til Stranden ved hotellet. Raju ble ikke med for han skulle ordne med bankposene fra Narvesen. Det var ingen på stranden, noe som var helt perfekt, siden jeg da kunne ha henne løs. Hun sprang rundt som en gal^^ Jeg kastet ball og hun for etter som et skudd^^ Hun var faktisk uti vannet også :P Så det var jo ikke så værst. Vi storkoste oss! Keela gravde hule i sanden også.
Så kom det en dame med en annen hund, Keela var småredd, mens den andre bare lekte med ballen til keela. Nikita, som hunden het, tok ballen, slapp den foran meg og ventet på at jeg skulle kaste den. Så kom den tilbake igjen. Keela prøvde å være med men turte ikke å gå bort til den :p Men så gikk de, og vi lekte videre :) Senere kom Raju ned og da kjørte vi tilbake til tante. Jeg og Keela slappet av litt, men så sovnet hun og da stakk jeg å dusjet. Senere ble Keela alene på soverommet, siden vi skulle spise på resturang. Så gikk jeg på jobb og Keela var med tante når hun kom hjem :)

Bilder :D













1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! så kjekt at du blogge så ofta :)Oioi, Keela va blitt veeldig stor synes jeg :) Gleeder meg til å se henne, da er hun vel 6 mnd og Tia 5. De vokser så utrolig fort. Gleder meg masse til Grimstad, ikke lenge til. Snart begynne å planlegge. Håper vi kan få til en tur når dere kommer hjem iallfall :) Klem fra Inger Vilde & hundene.