søndag 3. august 2008

Sportrening med Aron og Mitra

Idag var jeg på formiddag på Narvesen, så Raju og Siren hadde henne imens. Så når jeg kom hjem, var det bare å pakke klar sekken til Keela med vann, sele, godbiter og leker, for vi skull til Bråstein på spor-trening! Vi var med Marita og Aron (pappilon) og Synne og Mitra (Rottweilervalp). Keela og Mitra fant tonen med en gang! Keela var helt i hundre, og sprang rundt og rundt Mitra som bare lå på ryggen. Mitra fikk ikke sjangs til å reise seg, for hver gang hoppet Keela oppå henne. Etter en stund gikk vi inn i skogen. Så bandt vi fast Mitra og Keela i hvert sitt tre, og la ut spor til Aron. Så mens sporet "godgjorde" seg, så fikk Mitra to spor. Hun var veldig flink. Så var det Aron sin tur, og han var kjempeflink han også! Til slutt fikk Keela gå to spor, og hun tok poenget med en gang og snuste seg frem. Syns hun var kjempeflink jeg! Etter det så trente vi lydighet. Jeg trente først "stå", og så inkalling etterpå. Er jo ikke så lenge til hun skal på sin første utstilling nå! Er bare 2 uker til. Men vertfall, etter det så gikk vi tilbake og Keela og Mitra fikk leke videre før vi kjørte hjem igjen. Så var Synne og typen så snille at de kjørte meg helt til byn. Så da gikk vi hjem til tante sin leilighet og slappet av resten av kvelden.
Bilder:
Keela og Mitra leker <3


Mitra ser litt småskummel ut der :P


Haha, der ryke Keela! :P

Søte Mitra<3


"Naaaw" faktor her ja <3

Hihi^^


Huffda :P


Keela står klar til å gå sitt 1. spor :D


Jaa, bra!



Aron må stå fint å vente^^

Søte søte Aron <3

Mitra :D

Aron igjen :)

Keela <3

Søte ulven min<3 :*





Ingen kommentarer: