fredag 1. august 2008

Glede!..stress..f*enskap..uskyldig!

Idag kom Keela :D ENDELIG! Jeg og Raju møtte henne og Siren nede på fiskepirterminalen. Keela hadde spydd på båten, så det falt visst ikke helt i smak. Da hun så meg ble hun helt vill og hoppet og danset. Jeg ignorerte henne til hun satt seg. Det var vansklig det! Jeg har savnet henne slik. Så gikk vi tilbake til leiligheten til tante som vi skal bo i i 4 dager. Keela gikk rett inn å la seg på gulvet. Ikke noe snusing en gang. Så hun tilpasse seg fort. Så fikk hun mat og vann. Etter det gikk jeg, Siren og Keela på byn.
Så skjedde noe veldig irriterende!

Årh, jeg var inne på H&M i Stavanger sentrum, så spurte jeg om det var lov å ha hund inne så lenge jeg bærte henne. Vi skulle ikke være der lenge, og siden hun hadde gjort fra seg 45 min før på dagen og ikke spist noe siden det, så tenkte jeg at det ikke gjorde noe.(Å nei, jeg tar ikke med min 5 mnd gamle valp til byn for å shoppe, slik at det er klart) Og jeg fulgte med på henne tiden og hadde henne ved min fot hele tiden. Så såg jeg en genser jeg hadde lyst på, og tok keela med meg inn i prøverommet. Jeg hadde henne under oppsikt hele tiden, og da mener jeg hele tiden. Og lillesøsteren min gikk bak meg hele tiden. Så går jeg å betaler genseren og går ut. 5-8 min senere så blir vi hentet av secutitas og han sa at hunden min hadde gjort fra seg der med prøverommet. Jeg bare satt der som et spørsmåltegn, og sa at jeg var helt sikker på at det ikke var mi som hadde gjort det. Men jeg kunne være med tilbake og få avklaring i dette. Da jeg kom tilbake fikk jeg vite at "jeg" hadde tatt å tørket det med 2 gensere! Og dette var det jeg som hadde gjort!!!
For det 1. hadde Keela nettopp vært på do. For det 2. så VET jeg 100% sikkert at det ikke var henne, for jeg så på henne hele tiden da vi gikk rundt. Og for det 3. så tørker ikke Keela seg langs bakken/gulvet for å tørke seg...
Det syke er at det er noen mennesker som har gjort dette! For jeg var den eneste med hund der. Det er jo gangske naturlig at det er en hund, men i dette tilfellet var det ikke det. Jeg hadde sikkert heller ikke trodd på "megselv" i dette tilfellet. Men nå er jeg jo uskyldig, og jeg hadde lillesøsteren min som vitne. Syns dette var meget kjipt av dem, å si at det er meg, når de ikke har bevis eller noe på det. Og det er NOK av folk som ikke er helt stabile her i Stavanger..!
Men jeg fikk gå da til slutt, heldigvis.. Alt jeg har å si er at Securitas kan dra til hel****e..

Resten av dagen koste vi oss på takterassen til tante, med grillmat. Så kjørte vi ut til kennelen der hun skal bo 1 natt. Hun bjeffet ikke i det hele tatt da vi kom dit, hun bare snuste litt her og der. Og Marita som jobber der, sa at hun tok det med ro. Så da satser jeg på at det går fint. Hun er jo veldig tilpassningsdyktig. Imorgen henter jeg henne tidlig og så finner vi på noe gøy! :)

Bilder kommer senere:

Ingen kommentarer: