mandag 16. juni 2008

Fant en mus idag

Idag har vi sove lenge, til og med Keela. Eller vi sov til 10 over 10 da.

Så var vi litt ute og sprang rundt i hagen som noen tullinger! Idag var det faktisk fint vær!

Så rundt 3 tiden da, så stakk vi ned på byn med veninnen min Lena I. Vi kjøpte is til oss og vann til Keela. Så satt vi i Rådhusparken og nøt solen. Der ble vi sittende en stund.

Senere da vi var hjemme øvde vi på å dekke. Så har jeg ryddet rommet mitt, mens Keela lekte på gulvet med bamsene sine.

Resten av dagen går nok til litt øving på dekk igjen, kveldstur og lurte på om jeg skulle prøve meg på oppstillingbilder og slik.

Så da redigerer jeg siden senere. Men det ble det ikke noe av.. I stedenfor var vi å lekte drakamp og gikk kveldstur^^






















Vel, da ble det en redigering til likevell..For, jeg skulle bare ta en siste luftetur med Keela før natta, og tok med kamera for noen bilder. Så ser jeg katten, å så ei mus..Keela springer å leker med katten, sånn forsiktig, så musen går forsiktig vekk. Da tar jeg puten som låg der foran den, og gjett om den hoppet på den! Joda, så da måtte jeg finne noe å ta den i før Keela og katten kom. :P Så da reddet jeg et museliv idag^^ For katten lekte sikkert med den bare før vi kom ut. Den var veldig søt! Bilder kommer!

Nattebildene av Keela og en mus^^


Ingen kommentarer: