torsdag 26. juni 2008

Tur med Tia, Arwen, Kaisa og eierne

Idag har vi slappet av til kl. 2. Kl. 2 møtte vi Inger Vilde med samojed tispen sin Tia på 3 mnd og papillonen Arwen på 1 år og Ane med border collien Kaisa på 7 år=) Vi gikk tur til Sauda Vann. Keela var jo helt hysterisk da vi begynte å gå, og skulle leke med alle hundene på en gang. Så hun så ut som en vill kanin der hun prøvde å dra meg etter båndet :P Da vi var kommet litt oppover, så slapp vi dem løs. Da begynte Keela og leke med dem, og hoppet og styrte på. Hun og Tia ble kjempe gode venner!! :D Mens Keela og Arwen derimot var bitre fiender :P Kaisa var der bare liksom^^ De fikk løpt fra seg og lekt en god del idag. Vi satt og knipset bilder og snakket mens de herjet i veg. Jeg traff også på gamle læreren min Åshild med sin Fenris :D Og nok en gang ble vi spurt om Keela var en norsk elghund :P Vi var der oppe en god stund, og vi fikk også trent littegranne. Jeg trente litt sitt, dekk og på plass (gå pent). Men det var ikke så mye da. Tia skulle jo også sitte pent^^ Arwen ble sint på Keela noen ganger og "angrep" og kjeftet på henne :P I begynnelsen ble Keela redd han, og kom bort til oss. Så gikk hun til Inger Vilde og satt seg på fanget hennes. Hehe, det er så typisk Keela^^ Kjempekoslig tur :D
Så da vi kom hjem, måtte jeg bade henne. Hun liker fortsatt ikke dette. Men nå ligger hun i buret og sover =) Og jeg skal pakke til sydenreisen min som er om en uke :P Så trener vi nok på dekk senere, og går en liten kveldstur =)
Bildespam^^ :

Hele gjengen ;)

Såå fornøyde :P

Puppy-fight!

Uskyldige søte små valper^^

Speider mot oss :P

Tia og Keela i "slosskamp"

Drikkepause i bekken^^

Arwen og Kaisa leker også fint^^

Søøte Tia <3

Skikkelig løvenes konge opplegg :P

Fler bilder på hjemmesiden ;)

Ingen kommentarer: