søndag 29. juni 2008

Baff..regn..

Idag regnet det..Nå har det regnet i 2 uker nesten, og vi begynner å bli ganske leie..

Keela sløver hele dagene og gidder ikke gå ut engang. Vi var en tur på byn idag med en veninne. Da regnet det bare litt forsiktig. Ellers har jeg pakket ferdig til sydenturen min!:D Keela har klart å tygd av halen til yndlingsbamsen hennes :P Så hun har kost seg med å riva bomull ut av den :P Apropos tygging, så har hun også ødlagt den ene bikinidelen min..den eneste bikinien jeg føler meg vel i! Å så har hun tygd på den nyeste bh`en min! Aner ikke når hun har gjort det eller hvordan hun har fått tak i disse tingene..ÅRH! :P Så nå ligger hun så fredelig på gulvet. Hun er blitt så lang å stor! :D Er helt morsomt^^
Slapper nok av resten av kvelden også.
Keela som koser seg med bomull :P

Ingen kommentarer: