fredag 27. juni 2008

Påmeldt til valpeshow

Idag har vi bare slappet av faktisk. Var en tur på byn, siden jeg også passet lillebroren min, så fikk vi mat på mixen av mamma. Så da satt jeg, Keela og Hans Nicolai i rådhusparken og spiste middag. Keela fikk en tyggepinne. Så ble vi stoppet 3 ganger idag for folk som vil møte på skjønnheten min^^ Resten av dagen har vært avslapning for Keela. Eller hun er ute i hagen og inne om en annen. Ute så koser hun seg med det meste, om det så er spaden i sandkassen, eller pinner fra hekken, eller bare noe som ligger der og slenger. Hun liker fortsatt å grave opp hagen vår :P Idag gikk hun forresten nesten helt perfekt ned til byn! :D Hun gikk ved siden av meg 80% av tiden! Så det er fremskritt der ja! Senere skal vi trene på å stå.
Jeg har også meldt henne på valpeshow nå. 22.-23. August skal hun få møte sin første dommer på valpeshow. Det er i Grimstad, og det er Norsk Chow Chow Klubb som har det. Vi skal være med Inger Vilde og Tia ned, og sove i samme hytte som dem. Det blir helt supert :D Gleder meg mye allerede!
Bilder slenger jeg kansje ut senere, viss det blir noen :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei :) så kjekt du er så flink å skrive i bloggen! Jeg gleder meg til utstillingen med dere også, det blir kos :) Hundene lekte så godt ilag, så det blir ingen problem. Vi må trene/gå tur en dag ilag når du er ferdig med å jobbe. Klem fra oss :)