mandag 23. august 2010

Tiden går for fort..

Såg idag at siste frist på påmelding til utstillingen på Orre i Rogaland var idag, og jeg som hadde tenkt å melde Keela på :/ Men med tanke på at vi ikke har trent og at Keela flyr i tottene på jentehundene, så er det kansje like greit. Hadde jeg hatt penger så skulle jeg meldt na på idag, men er komt så mye utgifter som ikke er tatt med i beregningen min at dem ikke strekker til. Matteboken min kostet jo fa*n meg 700 og å melde seg opp som privatist koster jo en tusing det å, og nå som pappa er vekke i 14 dager på jobb, så trenger jeg de siste pengene mine til mat og andre overlevelses greier.. Inatt sov vi begge nede hos Steinar. Felix sover i gangen i buret sitt, og Keela får sove i stuen på et pledd. Er såå glad for at hun ikke er en sånn hund som ødlegger alt så fort den er alene! Når vi stod opp så gikk jeg med henne hjem, for jeg skulle til fysoterapaut kl 10.20. Så hadde jeg 2t matte, og fortsatte litt da jeg kom hjem. Ellers gikk dagen til rydding og svømming. Og nå er denne dagen også forbi.. For en halvtime siden var himmelen helt rosa, så måtte ta noen bilder av det.

Et å to spørsmål: Går det absolutt ikke ann å melde på hund til utstilling etter fristen?
Og jeg prøvde ta et greit bilde av Keela, så lurte på om noen klarer å se om hun ser ok ut i forhold til rasestandarden.
Jeg har ikke vært på skikkelig utstilling med henne enda, bare valp, og da ble hun jo BIM :) Og hvor strenge er dommere på oppførsel i ringen og slikt?

DSC_0003

Slik lyste himmelen plutselig opp! Vakkert :) DSC_0015

Syns dette ble litt søtt^^ 
DSC_0032

Prøvde få henne til å stå fint og ta bilde av henne samtidig, noe som ikke var lett..Syns andre lapphunder har mye mer pels enn Keela, men det er fordi moren er en mer gammeldags lapphund. (Men som er 100% lapp fordeom) Men har det noe å si?

 DSC_0040

Bamsee <3 DSC_0046 DSC_0047

Og så et av meg å Keela :) 

Ingen kommentarer: