onsdag 29. april 2009

Utstilling?

Idag var jeg og Keela ute i hagen og koste oss i solen. Jeg hadde en hyggelig telefonsamtale med Inge, oppdretteren til Keela. Vi snakkte om hundene og utstilling, og jeg ble litt lysten på å melde henne på en igjen. Så nå må jeg begynne trene for fullt igjen! Jeg vil nemlig melde meg på utstillingen i Haugesund som er 31. mai. Så da har vi bare en mnd på å trene :S Men det skal nok gå bra viss vi trener flittig =) Så tar vi det ikke så seriøst, er mer for morro skyld, og så får jeg jo vite hvordan Keela ligger ann i forhold til rasestandarden. Og kritikken er like morro å lese hver gang =) Vi har vært på valpeshow før, og fått en 2. plass å en BIM =)

Noen andre der ute som skal på den eller noen aen utstilling fremover?

8 kommentarer:

Caroline sa...

Aah, tenkte jeg også skulle prøve å komme meg til Drammen ;) Så da snakkes vi kansje ;D
Komme ann på hvor god tid vi får på å trene, og hvordan Keela er med andre hunder. Hun har fått en tendens til å leke tøff i det siste :S Skal hoppe på alle..
Men skal begynne å gå på felles hundetrening igjen, så fikser det seg det også ;)

anesolberg sa...

Me skulle og ha vore på utstilling, har ikke vore ennå og Mynte går jo snart ikke unna valpeshow lenger. Koss komme du deg te Haugesund? Trur det ska ver ein i Stavanger i mai og, men vettkje om det va for lapphundar;)

anesolberg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Dixie sa...

Vi er ikke klar til utstilling ennå, for med tentamener og eventuelt også eksamener framover blir det ikke så mye tid til trening som vi hadde trengt hvis vi skulle stilt henne ut!

Men jeg har veldig lyst til å komme og se på! Vi har snakket om det, så vi får se hva vi får til! Vet at noen andre lapphunder skulle der, for det skal være treff i forbindelse med den utstillingen også, tror jeg... :)

Lykke til med treningen! :)

Caroline sa...

Ane: Eg får noen t å kjøra meg ut tenkte eg ;) Bli med =D Jo, trur den var det, men den kommer for tidlig på trur eg =P

Dixie: Vi er da ikke kalre vi hell, men er med for løye =) Bli med da vel ;) Vi har ikke trent i det hele tatt før nå, å nå har jeg også mange tentamener og examener, så vi får ikke trent så mye vi hell! Så heng deg med ;)
Håper det! Du må i hvert fall komme bortom en tur å hilse på ;)

Caroline sa...

Den i stavanger er forresten denne helgen Ane ;P

Dixie sa...

Håper vi får til å komme, men mor og far har litt lyst til å reise til Hovden den helga, så kanskje det blir det i stedet... Men det hadde vært VELDIG kjekt! :)

Lene sa...

Hei : )
Dette er Lene, eieren til Bonzo :)
Jeg så at du skal til Haugesund på utstilling? Så gøy! Jeg vet ikke om vi har mulighet til å komme, men om vi kan så kommer hvertfall jeg :) Vi sees!