tirsdag 14. april 2009

En liten tur i Lillebekk

Vel, vi har hatt et par turer til Lillebekk de siste dagene. Men har ikke orket å ta med meg kameraet hver gang. I påsken slapp jeg henne sjeldent der, for det var så mange turister der. Men nå er de trukket tilbake, og hun kan få springe fritt =)

Så sist hadde vi det kjempeløye med å springe etter pinner! Og hun klarte aldri bestemme seg for hvilken pinne hun ville ha! Håpløse dyr^^ Vi lekte lenge, helt til armen min tok knekken på meg..Har mest sannsynlig kjilt et brusk i albuen eller noe slik, var hos legen, men de vet ikke hva det er. Så nå er den ene armen min ute av drift..kjempestas! Så nå bruker jeg venstrehånd til alt, å det er ikke så vellykket :P

Jaja, noen bilder blir det jo ;)

DSC_0013 DSC_0032 DSC_0049 DSC_0060 DSC_0074 DSC_0009 DSC_0011

2 kommentarer:

Dixie sa...

Keela er jo også kjempefin! :) Og det er sikkert veldig kjekt for henne å få springe så mye løs!

Men det var jo synd med armen din, da! Håper det går over snart, det hørtes vanskelig ut å bruke venstrearmen til alt...

Caroline sa...

Ja, hun er det ;) Ja, hun elsker å få springe løs!
Det er vanskelig å bruke venstrearmen til alt..men det går ;)