søndag 30. november 2008

julegateåpning

Idag har jeg vært på jobb til halv 5. Halv 5 begynte julegateåpningen i Sauda. Altså det vil si masse folk som går rundt og vimse å vett egentli ikke heilt hvor de skal gjøre av seg! Så blir den stor julegranen tent, å unger går rundt treet, mens det er en gubbe som står å synger julesanger..forferdelig tragisk igrunn. Menmen.
Keela ble med søskenbarne mitt Leif Harald, siren og hans nicolai ned til meg. Så det var intressant^^ Det gikk en liten hest rundt og rundt byn med unger i slede, men Keela bare så på. Hun boffet ikke en gang :) Så var det jo masse folk, å Keela var snill som en engel :) Så kom mormor å hentet oss til slutt for det ble forferdelig kaldt! Senere så bare slappte vi av hjemme. Jeg hadde besøk av noen venner og såg film. Keela gikk fra person til person for å få oppmerksomhet og kos^^



1 kommentar:

Nøve sa...

Ingen problemer med sosialiseringen her, skjønner jeg :o)