torsdag 27. november 2008

D e synd på Keela^^

Idag var det den store fæle dagen, dagen der Keela skolle til pers i dysjen! :O
Stakkars Keela ble tvingt inn i de firkantet lille rommet, der det var vann! Vann som sprutet fra taket! Fysj å fysj, så skummelt å fælt! Ingenting er verre enn å bli dysja! Lille frøknenen syns såå synd på seg sjøl å hvein noe forferdeli..Og resten av dagen var hun såå fornermet over hva jeg hadde gjort mot henne. Så da jeg kom ut av dysjen etterpå så hørte jeg ikke en lyd..Jeg går inn på rommet mitt, der ligger duken og pynten som et ras på gulvet. (Vase med falsk snø) Lite gøy. Så går jeg ned og finner henne ikke der heller. Men så ser jeg ekstra etter under ting, å under stuebordet lå hun. Ørene bakover å DET uskyldige blikket! Jeg spør hva hun har gjort, å hun bare lager en ynkelig lyd, fnyser og ser ned i gulvet.
Så var hun med Mormor å lillebroren min resten av dagen, for jeg var på juleshopping i haugesund^^ Da ble det litt til Keela også. Kjøpte et refleksdekken til henne, et stort bein og litt småstæsj^^
Da vi kom hjem hadde Keela hatt det kjempegøy i hagen..Legger ut bilder :P






Ingen kommentarer: