fredag 26. desember 2008

Lyngmyr

Idag var jeg først på familiefrokost, der alle skulle gå i nattkler^^ Så fikk jeg pappa til å kjøre meg og Keela opp til Lyngmyr, som er litt oppi fjellet. Der ventet Marita med Aron, Inger Vilde med Tia og Arwen, og Ane med Mynte og Kaisa. Da vi kom frem så fikk Keela prøve rundering. Da stod jeg i midten, Marita på ene siden og Inger Vilde på andre siden, så skulle Keela da springe frem og tilbake mellom dem^^ Det klarte hun fint :) Så var det Tia sin tur. Da måtte Keela vær i buret hennes å vente imens. Tia er på veg mot løpetid så hun var litt vinglen å ukonsentrert av seg. Vel, jeg kjenner til det! Keela er heldigvis ferdig med løpetiden nå :)
Så var det Mynte sin tur, og da satt jeg og Keela og så på dem.


Så var det Arwen og Aron sin tur, de skulle gå spor som var lagt ut mens vi runderte. Etter de hadde det ble de hentet. Da var det meg, Keela, Ane, Mynte og Kaisa igjen. Keela var veldig dominerende mot Mynte og hoppet over henne hele tiden. Så jeg måtte ha henne i bånd. Kaisa satt Keela på plass, så da brydde ikke Keela seg mer om henne. Så begynte Mynte og Kaisa å leke, og da ble Keela veldig misunnlig og ville være med. Men det fikk hun ikke, for hun hoppet bare over Mynte. Så hun satt og lagt mange merklige ynke-lyder^^ Morsomt. Men så slapp vi dem til slutt og det gikk bedre. Jeg bare slengte vekk Keela hver gang hun hoppet på Mynte og sa Nei.¨Da Ane og hundene gikk, så var det meg og Keela igjen. Vi var der en times tid alene, der hun først fikk gå rundt overalt og snuse. Så trente vi både targeting (går supert!), apport (vel, jeg hiver en ting og hun kommer tilbake med den og slepper den foran meg) og gå fot. (Kommer seg der også) Vi ble hentet av pappa i 3 tiden. Resten av dagen er bare til kos^^ Blir en liten kveldstur senere :)
Bilder fra turen:
Keela apportere

Sitte fint å vente

Targeting trening


Mer targeting

Targeting^^

Hva nå`a?

På tur^^

Weee!

Kaisa & Mynte leker


Fortsatt Kaisa & Mynte^^
(brukte et rart bildemodus, så de ble slik)


Men de ble litt kule!^^


Lek & moro


Auu!

Du ska få igjen!!

Sjekk uttrykke til Mynte under der! :D


Søta<3

Mer lek

Pause! Pene pene Mynte <3

På ann igjen^^

Marita & Aron

Keela & Mynte slossleke?^^

Keela dominere Mynte, ser bare rævå hennas stikke ut der^^

^^

Hihi

Søtingene<3




Hihi, dagens^^


^^


Snusepå

<3


Keela mi det <3




Inger Vilde langt til skogs^^


^^



Meg & Keela mi^^



<3



Søte Mynte trene :)


High Five!


Mm^^



En dekk med litt juks^^


Keela




Vil ha Godbit... :(




^^


Jadda^^


Tyggetygge



Bein er godt^^



Mmmm



Ska du ta ann :O?


Min..?




Sløva^^



Mynte går rundering

Rundering


And thats it :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi^, måtte le av bilene^^ mange blinkskudd og rare blikk der ;p Såg ikke det va Mynte me den bildemodusen me ein gang eg, såg ut som ein tricolor bc-valp :p hehe^^ Men det e jo bra at Mynte og Keela går bedre og bedre ilag;D
Stjer noen bilder eg ;P
kul layout btw=)

Caroline sa...

Mhm^^ Hehe, gjør d du ;P