fredag 28. november 2008

Trening i snøen

Idag har det snødd kattunger! Og så reinet litt, og så snødd igjen^^ Vertfall snø ute nå :) Idag har jeg tilbrakt dagen min først på rommet ilag med Keela. Hun fikk et svæært bein å gnage på, så jeg kunne rydde litt uten at hun sprang rundt benene mine. Så har jeg begynt å pynte til jul! Wee^^ Garasjen ute er pyntet med lys rundt hele. Keela har også vært ute med småsøsknene mine å lekt ute i hagen. Etter en pause inne så gikk jeg og Keela ut for å trene. Vi gikk til Sneaths Park, hvor jeg slapp henne løst, i og med hun hadde stort fokus på meg idag :) Vi trente først targeting, nå har jeg begynt å flytte fingen og at hun skal følge etter. Fremskritt! Så trente vi dekk en stund. Så fant jeg en pinne som vi da sloss om, og herjet litt i snøen før jeg begynte på å trene på gå fot. Hun gjorde det bra, men i og med det var så mørkt ute så kunne jeg ikke se hvor hun hadde øynene. Nå ligger hun på gulvet og koser seg med benet igjen :)
Bilder:









4 kommentarer:

Anonym sa...

stooort bein da :D og ryddig rom du hadde. fikk heilt sjokk ;P hihi.
dåkken e flinke og trene da :D
Marita

Caroline sa...

Hehe, ja^^ Di små spise hu opp på 2 sek.. :P Ja, vett! Tok heilt av me ryddingå idag ;P Jadda^^ prøve vertfall ;)

Anonym sa...

Dere er virkelig flinke til å trene! Det kommer du aldri til å angre på :o) Moro å lese om dere, og så er ho skikkelig fin,da.

Caroline sa...

Takk :) Prøver å ta oss opp igjen^^ Ja hun er nydelig ;)