onsdag 5. november 2008

Stavangertur^^

Vel, da var det på tide med oppdatering! I helgen som var hadde jeg besøk av typen min Erik. Så mens jeg jobbet var Keela med han :) De var på tur ilag med lillebroren min og koste seg. Så lekte vi jo om kveldene da^^

Så mandag da var vi på langtur til båthavnen. Kjempevakkert var det! Båthavnen er i utkanten av byen og er mot Sauda, så vi ser bare masse lys :) Liker når det er mørkt og masse lys^^ Vi trente på å gå fint samtidig på denne turen. På hjemvegen så gikk hun jo ved siden av meg i løst bånd hele tiden! :D Flinke Keela :) Turen tok 2 timer. Vi møtte en gammel samojed også, som hilste pent på oss^^

Tirsdag så lekte vi inne, og trente litt sitt i utgangsposisjon. Så var vi en liten tur ned på byn fordi jeg trodde jeg skulle jobbe, men det skulle jeg ikke. Så da satt vi på med mamma hjem igjen^^

Og Idag var vi på dagstur til Stavanger^^ Typen min ville jeg skulle komme siden vi har vært sammen i 2 mnd idag, og han ville jeg skulle ta Keela med meg :) Bussturen og båtturen gikk kjempefint :) Da vi var fremme så var vi på en utekafe, og så gikk vi til tanten min sin leilighet og var der til vi skulle gå igjen. Båtturen hjem så satt vi ved siden av en gammel mann med den irske setteren hannes :) Kosligt.

Så fra Inger Vilde^^

Heihei!

Du får en liten utfordring av meg :P

Reglerna är följande:
• Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
• Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
• Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Lykke til!

1. Jeg har alltid vært en dyreelsker, og nå er min største kjærlighet Keela <3 :) (å typen da^^)

2. Jeg er rotete av meg..men vil ikke være det..

3. Jeg er altfor flink til å bruke penger på unødvendige ting.

4. Jeg er et B-menneske. (ikke bra)

5. Jeg er mest glad i sommeren, med sol og varme <3

6. Jeg er flink til å ta ting som det kommer, og ingenting fyker av^^

7. Jeg liker ikke være alene..

Denne går videre til Dixie, Nøve og Nalle, Gry og Millis & Luna :)

Bilder:














3 kommentarer:

Anonym sa...

Sykt stor hu har blitt :D
Håpe du snart flytte te stavanger eg nå (A)
Forresten, den irsk setteren te anders (han gamle mannen) satt meg og aron med på båten og ein gang. dødsherlig hund ;P

Marita

Anonym sa...

Så fine bilder! Keela breie seg ut på båten, ja :) fine irske setteren. Håpe dåkken komme på kurs neste onsdag, da kommer me også :)

Caroline sa...

mhm!^^ Hehe, ja e bare et halvt år igjen nå Marita ;)
Ja, regner me at me komme på kurs Iv ;)