mandag 6. desember 2010

Trening & Lek

Vel, idag tok jeg og Keela turen opp til Pappa og dem, for jeg tenkte Keela hadde det bedre der denne uken. Jeg skal hjem og spise middag hver dag uansett, og søsknene mine er hjemme så Keela slipper være mye alene. Da vi kom hjem så var vi ute i hagen og lekte. Har kjøpt en liten leke til henne, en gul pinnsvin pipeleke, og hun blir helt giret av den! Kjempekjekt, bortsett fra at hun er så forsiktig og biter ikke. Så hun henter den når jeg kaster den, så må jeg pipe å kaste den på nytt. Litt herligt å, for da slipper jeg høre konstant piping! :P

Vi trente også på de tingene hun kan, som dekk, rull å håndtargeting. På turen øvde vi på å gå fint, og hun gikk kjempefint. Flink er hun :)

Tok noen bilder, og filmet når hun gikk pent.

DSC_0004DSC_0008DSC_0009

Ha en fin uke Smilefjes

2 kommentarer:

Nøve sa...

Så fin ho var i vesten sin :o)
Dere er flinke til å trene, gitt! Ingenting å si på kontakten mellom dere :o)

Caroline sa...

Ja sant :)
Nei vi er ikke så flinke nå om dagene, men får begynne litt mer nå så formen er litt bedre :) Joda, kontakten er jeg fornøyd med ;)