søndag 19. juli 2009

Dagene går fort!

Vel, da var vi midt i sommerferien! Tiden går så sinnsykt fort! Vel, jeg har jobbet en del, og er sjef på narvesen her i to uker fremover og jobber hver dag. Familien min er i Tyrkia, og jeg og Keela er igjen her. Vi har for det meste vært hjemme, men i helgen feirte jeg 18års dagen min, så da var det 20 stk hjemme. Men Keela taklet det veldig fint, og hun fikk masse oppmerksomhet :) Storkoste seg. Dagen etter reiste jeg, Keela og to veninner på hytten vår. Der fikk hun springe fritt slik hun ville. Det var regn så liten fare for hoggorm :) Så da koste vi oss veldig!

DSC_0046 DSC_0002 DSC_0022 DSC_0030 DSC_0037 DSC_0042 DSC_0044 DSC_0045

2 kommentarer:

Dixie sa...

Høres ut som du har det travelt med jobb, selv om det er sommerferie!
Gratulerer med 18-årsdagen! :D
Keela koste seg nok sammen med de 20 gjestene! Selvfølgelig fikk hun mye oppmerksomhet! :)

Ha en fortsatt fin ferie!

Anonym sa...

Ja jobber veldig mye nå =( Å nå har jeg fri 2 dager, men er selvfølgelig blitt veldig syk... Men men^^
Ja, Keela likte seg veldig godt emd dem :) Takk for gratulasjon :D
I likemåde :)

-Caroline