søndag 19. oktober 2008

Nattetur idag^^

Idag var jeg og Keela på nattetur^^ Jeg jobbet til 10, var hjemme halv 11. Og da låg jeg og Keela bare på gulvet og sløvet. Før på dagen har hun vært hjemme med familien min og i hagen. Da klokken nærmet seg halv 1 fant jeg ut at Keela kunne få seg en tur. Så da fant jeg refleksskjerfet hennes og båndet, og så ruslet vi iveg. Vi stoppet opp i parken og tok bilder der, og hadde pinnelek^^ Keela var skikklig lydig og veldig fokusert, så det ble litt trening også. Vi trente innkalling, gå pent i bånd og bare vanlige kommandoer som hun kan.
Her kommer bilder:









5 kommentarer:

Anonym sa...

Det må jeg si - tur midt på natta! Luna pleier å "ta natta" i 9-10tia, he he. Da er hun ganske utslått helt til dagen etter... men her begynner dagene ganske tidlig da, ca halv sju... *jesp*

Caroline sa...

Hehe, ja. Hun hadde jo sløvet hjemme hele dagen, så da tenkte jeg at vi kunne ta oss en liten tur slik at vi fikk sove inatt igjen^^ Her er vi våkne halv 8 i ukedagene, og tar kveld 11. Og i helgene så er det litt senere^^
Bedre med sen tur enn ingen tur :P
hehe

Anonym sa...

Det har du rett i.. :) Hvor gammel er keela? veldig søt, litt uvanlig farge?

Caroline sa...

Keela blir 8 mnd 22. oktober ;)
Ja, fargen hennes er spesiell, den har endret seg veldig hele tiden! http://fl-keela.piczo.com/?g=49226056&cr=4 der kan du få se hvordan den har utviklet seg^^ Fra 5-6 mnd så endret den seg jo totalt! Og den er fortsatt i endring^^

Anonym sa...

Det er ganske artig med rasen da, luna har også forandra seg endel, hun hadde "solbriller" en stund, hi hi.. Så utorlig søte "baby"bilder det var på den siden der :D