torsdag 19. juni 2008

Langtur i regnet


Idag regnet det som bare det..Men det hindrer ikke meg å Keela å gå tur og kose oss. Ingen av oss liker regnet noe særlig godt, men det er ikke noe vi kan gjøre med det uansett. Så vi får bare bite det i oss, og prøve å kose oss forde. Vi gikk tur til kassfoss, med en del trening i å gå pent å bånd og innkalling. Hun klarte å finne en død mus også.. Å så sku hu ha den med seg da! Trodde jeg skolle spy! Men hun slapp den og vi gikk videre. Ikke traff vi på noen heller, så da gikk hun litt løst i den faste ruten rundt der med kildevannet. Og da fikk hun raptusanfall og sprang rundt og rundt, og hun var ganske umulig å styre. Etter en stund med vill springing så fikk jeg henne til å se på meg, og da ropte jeg navnet hennes og begynte å springe i motsatt retning. Og det tok ikke lang tid før hun kom springende etter i full fart! Så gikk vi hjem, klissvåte. Så var det å komme inn og tøre seg i håndkle. Så nå sitter vi på rommet mitt, og Keela leker med bamsene sine imens. Etterpå blir det nok litt trening, og stell. Så kl 4 skal jeg på jobb. Så da ser jeg henne ikke før 10.


Fikk tatt noen bilder med mobilen på turen^^









Ingen kommentarer: