mandag 7. juni 2010

Hyttetur

Igår våknet vi i 11 tiden av at mormor stod på døren og ville ha Keela med seg på tur. Jeg leverte henne fra meg, stelte meg og fylte bensin på bilen før jeg fant dem igjen og nappet Keela med meg. Har et bilde av dem:
P6060002

Vi skulle ut på hytten igjen! Det var strålende sol, og skikkelig sommerdag. Hærligt! Da vi kjørte utover var Keela skikkelig kosesyk og skulle så absolutt sitte på fanget mitt mens jeg kjørte! Måtte bare hive henne i setet igjen da svingene kom, og da la hun seg fint ned.
Da vi kom frem satt vi oss på terassen og fikk frokost. Keela hilste på Nicko igjen og la seg i skyggen.

P6060003

Etter frokosten og litt avslapning i solen, gikk vi ned til bryggen. Keela fulgte meg overalt! Skulle jeg klatre på berget, så skulle hun også gjøre det. Mens jeg stod å fisket så satt hun fint ved siden av. Ble ingen fisk idag heller! Tror hylsfjorden er tom for fisk.. Gidde opp etter en stund og la meg ned i solen med de andre. Keela la seg på hyllen over meg på berget. Idag lekte faktisk Keela og Nicko! Vi ble helt sjokkerte, siden Keela hele tiden gidde beskjed til Nicko at hun ikke ville ha han rundt seg. Men der føyk stakkars Nicko på sjøen, og Keela ble stående å kikke ned på han. Men heldigvis ble det ingen skade utav det, og de sprang å lekte videre, bare litt lenger borte på bryggen. Etterpå tok jeg meg en dykkert i havet, som fremdeles er iskaldt! Kom meg fort opp igjen etter et par svømmetak. Etter at jeg hadde tørket så tok jeg, Keela og lillebroren min Hans Nicolai en båttur. Keela satt fint mens jeg holdt henne i halsbåndet og kjørte avgårde. Var store bølger så vi ble litt kastet rundt, men det gjorde ingenting. Når vi kom tilbake måtte vi bare kjøre hjem, siden jeg skulle på jobb. Men Keela lå som slakt i garden sin da jeg gikk. Fler bilder:

Keela, meg og Hans Nicolai i solen :)

P6060004

Keela <3

 P6060008

Keela sitter pent og ser på, mammadalten <3 P6060010

Mamma og Keela P6060012

Lillesøss Siren og Keela

 P6060017

Hans Nicolai i båten P6060019

På veg ut i sjøen!P6060022

Forfriskende^^

P6060024

Keela på berghyllen :)

 P6060030

Avslapning :) P6060035

Kneking på g;P P6060037

Keela og Nicko leke i trappene P6060038

kappløp ned? P6060039

Nicko provosere til bråk ;) P6060042

Der va kampen igang! P6060043 P6060045 P6060046 P6060050 P6060051

I båten :) P6060053 P6060055 P6060057

2 kommentarer:

Dixie sa...

Så kjekt å ha en hytte dere kan kjøre til så ofte! Det ser veldig fint ut der! Haha, stakkars Nicko, da, som falt i vannet! ;) Men kjekt at han og Keela fikk lekt litt i hvert fall! :D

Forresten, jeg kom på at du skrev en kommentar i Dixies blogg om at du hadde lyst til å komme på treff en gang! Vi har ikke hatt så veldig organiserte treff her i det siste, men hvis dere kommer til Stavanger må dere si ifra, så kan vi sikkert få med oss Ville og Maila på et lite treff! Det hadde vært veldig gøy å treffe dere! :D

Caroline sa...

Ja er veldig kjekt!:) Og er superfint der;) Ja endelig ble spentheten brutt mellom dem :)

Ja det skal jeg gjøre! Burde fått til det en gang å to i sommer :)