mandag 5. januar 2009

Snø

Nå er snøen komt til Sauda! Ikke så mye, men kjekt er det! Idag var 1. skuledag etter ferien, så det ble ikke noen tur før etter skolen. Vi gikk i lillebekk, og jeg slapp henne i åpningen. Så sprang hun så lykklig rundt bena mine, frem og tilbake^^ Kjempeherlig! Vi koste oss masse! Men jeg orker ikke skrive så masse nå..legger med bilder heller :P


Aaw


I farta!


ULV?! :O ...neeei, bare Keela jo ^^


Hvis jeg vr kongen på haaavet!


Speider utover landskapet


Masse rare lydar jo..


Søta mi på tur :)


Snø<3

3 kommentarer:

Dixie sa...

Så fint det var der i snø! :) Her i Stavanger kom det faktisk bittebittelitt også! Men det var IKKE mye... :) Mange fine bilder!

Marianne sa...

Så ut som om dere hadde en kjempe koselig tur i snøen. Har vært på sauda noen ganger jeg, en kjempe flott plass....Flottte bilder, og for en skjønn hund du har...
Ha en fortsatt fin dag...!

Caroline sa...

Ja, skikklig idyllisk :)
Hehe, jeg kan egentli ikke fordra sauda, og skal videre til stavanger til sommeren ;) Både jeg og Keela!^^
Takk for komplimang.
Ja, hun er pen! ;P