søndag 3. august 2008

Kjørt buss me

I dag tok jeg og Siren bussen i 12 tiden for å hente Keela. Vi traff på Marita og Aron i bussen. Da Keela fikk øye på oss ble hun helt fra seg av glede, og hoppet og kvein. Så tok jeg på henne selen hennes som endelig passet^^ Vi gikk i stallen der hestene stod, altså det såkalte pauserommet. Keela var mer opptatt av å springe rundt med Aron (papillon) og Shila (tibbe). Så plutselig så hun en svær gris i en binge, og hun begynte og boffe med en gang. Men det gidde seg kjapt, og brydde seg lite om den. Så såg hun hestene. Og det var skummelt det, for da hoppa hun 10 m bakover og sprang rett bak bena mine. Jeg gikk litt lenger frem mot hesten, og Keela etter. Så var det også en puse der, og den gidde klar beskjed til Keela at den ikke var til å kødde med :P Så Keela fikk respekt for katten som lå under boret. Så etter en liten stund tok vi bussen inn til sentrum igjen. Og Keela var kjempeflink! Hun satt på fanget mitt hele turen, og bare så ut vinduet. Da vi var fremme måtte vi ha noe mat, så vi gikk på Mc Donalds og hadde cheeseburger. Så satt vi litt på en benk og Keela la seg ned med den nye leken hun fikk i dag. Storfornødde^^ Hun gikk meget pent hele tiden. Litt nyskjerrighet var det jo, men ikke enhver person, men bare en gang iblant. Så fikk hun ikke møte en schæfer, puddel, whippet, dachs eller settere. Men hun fikk hilset på en BC og en tynn hund som var 7 år. Den var meget høflig og ignorerte Keelas lekelyst. Så gikk vi hjem. Keela gikk fint ved siden av meg nesten hele tiden da. Hjemme slappet vi litt av og lekte litt. Så er Keela mitt i tannmøstingen sin. Så i dag har hun mistet tenner. Kl 15 så måtte vi ta bussen til Randaberg der jeg jobber. Også den turen gikk helt fint! Så nå er hun med Raju og Siren. Så da venter hun bare på at ”mamma” skal komme hjem ;P Så da blir det bare masse kos å kos å kos å kos :D Og litt trening da^^







Ingen kommentarer: